Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 1. september 2012

Endelig kom MARIUS

Det var virkelig stas å finne denne i postkassa da jeg jom hjem fra trening. Jeg så i et par blogger i går
at de allerede hadde fått den, så jeg var en smule utålmodig kan man si.. Boka er super - full av
fristende oppskrifter, gamle og nye, og jeg ble virkelig inspirert til å strikke mer marius.

Men det morsomste er vel bildene fra bloggene vi kjenner så godt - gratulerer til dere alle sammen!

Her er mine bilder av Matilde - skjønne jenta mi

I det rosa feltet står det:
" Matilde Runde Skuterud på fem år viser stolt frem noen av sine favoritter.
Mamma Stine Skuterud har strikket både selekjole og lue til datteren, som er yngst av fire søsken. "

Matilde smilte stort da vi bladde gjennom boka sammen, det var ikke mange sidene før en smilende
lillemor lyste mot oss." Det er jo meg!! "  Så måtte hun stolt vise bildene til pappa'n, Markus,
Celine og Charlotte - de kunne jo ikke annet enn å la seg rive med i hennes glede!
En virkelig morsom start på dagen.



Slik startet vår lørdag, nå skal jeg ta livet veldig med ro en liten stund før det braker
løs med fiksing av hår på jentene, dresser, kjoler og annet stæsj på alle sammen..
Vi skal i konfirmasjon til naboen seinere i dag, og heldigvis skinner sola!

nyt lørdagen!
Stinemorklem

15 kommentarer:

  1. Gratulerer! Det var så fine bilder du fikk med i den bok! Ja nå er vi foreviget i norges fineste strikkemønster bok! <3
    Ha en rioktig goood helg! <3

    SvarSlett
  2. Gratulerer;) Skjønne bilder du fikk med i boka av gojenta Matilde.
    Tror nok denne boka kommer inn i heimen her også;)

    Lørdagsklem fra Hundhamaren

    SvarSlett
  3. Gratulerer :-)
    Har akkurat vært i byen og kjøpt boken, og skal kose meg med den i ettermiddag !!

    SvarSlett
  4. Gratulerer! =D Min bok har ikke kommet enda... Jeg forhåndsbestilte den forrige uke. Så var jeg innom jobb til moren min før jeg reiste tilbake til Oslo på torsdag, og de hadde fått den allerede da! Bladde igjennom den og så mange bilder jeg kjente igjen =D

    SvarSlett
  5. Så gøy! Og så DE fine bildene da :) Skjønner godt det var ei lita som ble glad ♥

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Så morsomt å få bildene i boka. Det skulle jo egentlig bare mangle forresten. Bildene dine er kjempebra så dette har du fortjent!

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  7. Så gøy!! Åh, jeg har så lyst på denne boka - tro om jeg klarer å vente heeeelt til jul?!

    SvarSlett
  8. Grattis!! Den boka skal eg ha, har eit lite håp om å få den til bursdagen min i morgon!! Men viss ikkje skal den kjøpast snarast, ha ei fortsatt fin helg:))

    SvarSlett
  9. Hei Stinemor :)
    Så utrolig gøy, og stas ღ
    - og skjønne jenta di...
    Kan tro at det var kjekt å
    se bilder av seg i boken ღ
    Fantastiske NYDELIGE bilder,
    og et fint minne å ha ღ Du
    tar jo bare så fine bilder
    at det er en fryd å titte
    inn her til deg :) Ønkser
    deg en fin, fin søndag ღ
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Så gøy å få være med i boka! Jeg må nok også skaffe meg den, det ser ut til å være flotte mønster der ;o)

    Lenge siden jeg har vært innom deg, men har sittet og lest nedover her nå. Så masse flott du har strikket! Og så tar du jo så herlige bilder :o)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  11. Gratulerer! Og på samme side så er jammen meg 3 av mine Mariuser også!! Så morsomt!

    Ha ei flott ny uke!

    Klem fra nord!

    PS: Siden jeg ikke har boken enda selv, kunne jeg fått låne bildet ditt der Matilde viser frem bildene? Jeg skal kreditere deg og legge link tilbake.

    Mvh Desirée

    SvarSlett
  12. Næmmen så utrolig gøy at du har vært med å bidratt med bilder i den nye boka! Nå gleder jeg meg enda mere til at den snart dumper ned i postkassa mi. Det blir lykke det :o)

    Fin uke til den!

    Klem

    SvarSlett
  13. Så moro :)
    Denne boken ønskér jeg meg til jul :) her tror jeg det er mye fint

    SvarSlett
  14. Takk skal du ha for bruken av bildet! Nå har jeg blogget ;)

    Ha en superfin torsdag, snart er det helg igjen :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥