Stinemors Små Øyeblikk

søndag 2. september 2012

| god søndag |


Ikke strikkerelatert her i dag - kun en stolt mamma ♥
I går var vi som sagt i konfirmasjon hos naboen, og det var kjempe koselig!
Det er både rart og flott å se disse barna vokse opp til fine konfirmanter.

Markus var veldig bestemt på hva han skulle ha på seg, og bestemor fant både bukseseler
og sløyfe i skapet - disse brukte bestefar for lenge siden. Bestefar, altså min svigerfar,
var en fantastisk mann! Han døde dessverre for noen år siden, 8 år har det blitt nå,
men vi savner han fortsatt mye.. - jeg kjenner tårene snike seg inn i øyekroken
nå mens jeg skriver, men samtidig må jeg smile over alle gode minner ♥
Han var den eneste som kunne kalle meg tjukka uten at jeg ble sur
- altså han gjorde det da jeg var høygravid altså, ikke ellers...

Det gjorde godt å se Markus i bestefar sine bukseseler ♥ 

Her har vi hatt en skikkelig rolig og sløv søndag... - go'søndag!
Jentene gikk i pysj til langt på dag, de kosa seg med mgpjr i morges mens jeg leste blogger,
 mange nye fant jeg også - utrolig gøy å finne ny inspirasjon! Til middag ble det is og toast.
Ja, i den rekkefølgen... haha.. Litt har man vel lov til å skeie ut, spesielt på en lat søndag.
Ellers har vi gjort svært lite... - jeg strikker på enda et Pickles prosjekt, jeg bare må
  bli ferdig snart for jeg har mange ideer om hvordan disse bildene skal bli!

god søndag
Stinemorklem

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Blir helt rørt av å lese teksten din. Jeg hadde også en flott bestefar som jeg savner stort. Han brukte ofte sixpencelue, noe jeg ofte bruker som effekt i bildene mine som minne.

    SvarSlett
  2. Så fine bilder av en flott gutt!!! Kjekt med arv og minner, koselig!!!

    SvarSlett
  3. Kjekt å se at den yngre garde tar vare på arv og minner. Flott gutt er det også ;)

    Mye som har skjedd her - nydelig innslag i Marius-boken, skjønne snuppa og plagget. Det er stor stas for liten og stor det der vil jeg tro, hi-hi. Tror jeg må få tak i et lekkert eksemplar.

    Gratulerer med ny jobb - kan ikke tenke meg noe mer passende enn i en garnbutikk, thi-hi. Må være en drøm å komme innom deg for tips og inspirasjon... men kanskje ryker lønna di i garn, knis :D

    Ooo ja, nyyyydelige tepper til bebisene. Så herlig og omtenksom gave!!

    Ha en herlig onsdag, Stine!
    Stor klem, Eli Kristin

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥