Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 5. juli 2012

Daisy-tunika | PicklesOppdrag

I dag kan dere se mitt seineste oppdrag hos Pickles
- nydelig daisytunika
Bildene tok vi ved Gjevilvatnet da vi var i Oppdal - et utrolig vakkert sted!
Bildene under er de som er brukt hos Pickles.
Å ha lille Matilde som modell er virkelig en glede! Hun syns det er morsomt og
bestemmer  litt selv hva hun skal gjøre. Det blir en kosestund rett og slett.

Tunikaen er lett å strikke og daisy'ne gir den et herlig og vakkert preg!
Jeg skal innrømme at da jeg så det orange nøste sammen med de andre duse fargene
så ble jeg en smule skeptisk, men jeg har full tiltro til Picklesjentene og tenkte ikke
noe mer over det. Resultatet snakker for seg selv - det ble lekkert!!

Så damer - strikk i vei!!
Stinemorklem

13 kommentarer:

  1. Nydelig - både jente og strikk! Mathilde er en skikkelig flink modell! Hun skjuler godt at det er kaldt ;)

    SvarSlett
  2. Ja, det ble uten tvil lekkert!! Du kan dette her, og det kan jammen Mathilde også :)

    SvarSlett
  3. Jammen er Mathilde søt:-) Flotte bilder!

    SvarSlett
  4. Aiaiaiaiii, der kom det jammen meg en ny favoritt vøttø :o) Picklesjentene svikter aldri! Garn og oppskrift til 2 tunikaer er allerede bestilt, og skal være med på ferieturen.

    Takk for at du tar slike nyyydelige bilder, Stinemor! Du har jammen meg en stor ære av at vi blir så fristet til å strikke alle disse fine plaggene ♥

    God sommerhelg til deg og dine

    SvarSlett
  5. Flotte bilder, fin tunika og nydelig jente! Det er alltid en glede å se innom bloggen din, og disse bildene fra Gjevilvatnet er bare herlige.

    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  6. Nydelig tunika, nydelig jente og vakre bilder!

    SvarSlett
  7. Nydelig tunika på ei herlig jente og ein dyktig fortograf!!! God helg til deg og dine!!

    SvarSlett
  8. Tunikaen passer helt perfekt til Mathilde. Hun er en nydelig modell. Gjør at jeg får lyst til å strikke en daisy-tunika. Og det er vel meningen :-)

    SvarSlett
  9. Nydelig tunika. Herlige bilder av en vakker jente.

    SvarSlett
  10. Så fin tunika og ikke minst fine bilder!!! Det er gøy å strikke daisy'er. Jeg strikket topp til en kjole til meg selv i fjord sommer og en topp til datteren min. Og har lenge hatt planer om å strikke daisy-sjalet til Pickles, det er bare kjempefint!

    SvarSlett
  11. Tunikan är helt underbar!..och färgkombinationen är helt i min smak!

    Du inspirerar :)

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder av en herlig jente og fin tunika!
    Det hadde vel aldri vært en fargekombo jeg hadde valgt selv, men jammen var den utrolig fin når den ble strikket i et slikt fint plagg :) Ser ut som frøkna er sånn passe fornøyd selv også ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥