Stinemors Små Øyeblikk

mandag 16. januar 2012

Smiiiil |fotokonkurranse

 
Øyeblikk er i gang med årets første konkurranse - tema denne gangen er "Smiiiil"

 Dette skriver de:
" Noen dager er som vakre akvarellmalerier; den ene gode opplevelsen, flyter inn i den andre. Andre dager smaker surt som sitron, du vet det allerede i det du setter foten ned på det iskalde gulvet på soverommet.
En melding dukker opp på facebook fra en god venn, hun sender deg de nydeligste ordene og dagen er reddet. En telefon ringer, du griper tak i den med iver og entusisme. I andre enden venter en tung beskjed, så tung at du ikke kunne forestilt deg det på forhånd. " - de har så rett!

Så mitt bidrag er dette bildet tatt av Matilde i høst - det er ingen tvil om at hun smiler!
Jeg syns nesten jeg hører latteren hennes gjennom bildet, og jeg elsker at hun
smiler så tydelig med øynene sine! Et viktig bilde for meg

 
 Ta en titt hos Øyeblikk for flere flott Smiiil


ønsker dere alle en flott kveld!
Og tusen takk for alle de fantastiske kommentarer og gratulasjoner i forrige innlegg!
Dere er verdens beste



12 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar på bildet mitt i utfordringen:) Kjempefint bidrag du har selv også!
    Tittet litt på bloggen din, veldig mange fine bilder og flotte englesmykker du lager,
    følger deg gjerne videre:)

    Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett
  2. Det var et utrolig fint bilde!! Her har du virkelig fanget øyeblikket!

    SvarSlett
  3. Å så herlig, skikkelig go'jente:-)

    Malin

    SvarSlett
  4. Skjønt smil på den jenta der! Og gratulerer med flott foto/strikke-oppdrag! Skjønner godt at de vil samarbeide meg deg, jeg!
    Mandagsklem.

    SvarSlett
  5. Hei:) Du har ikke hørt noe fra meg før, men jeg er fast leser og følger bloggen din. For en fantastisk inspirasjonskilde den er! Tusen takk!
    Ps: Nydelig smil og pannebånd!

    SvarSlett
  6. Flott bilde! Og fint pannebånd! :-)

    SvarSlett
  7. Nydelig bilde og nydelig jente. :) Gratulerer forresten med samarbeidet med pickles også. Bildene ble veldig flotte, og boleroene like så. Og ikke minst veldig flotte barn da. Pickles har gjort et varp! :)

    SvarSlett
  8. Å, så herlig hun er og for et flott bilde!
    Nydelig bidrag
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  9. Nydelikt bilde..

    Lykke til;)


    Britt Kristin!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥