Stinemors Små Øyeblikk

fredag 20. januar 2012

G✪d fredag!

Måtte jo selvsagt en liten tur til innom bloggen for å ønske dere en god fredag!

Bildet broderte jeg for mange år siden, og jeg er veldig glad i det
Jeg elsker fargene og Cala er en vakker blomst. Interiøret her hos oss er preget av blå detaljer,
til og med noen blå rom. Så det passer perfekt! Bildet henger ved spiseplassen på
veggen over en skjenk som jeg malte blå i fjor - gustaviansk blå -

kos dere og nyt kvelden!
Jeg skal strikke ferdig en gave i kveld. Vi skal i bursdag på søndag og selvsagt fant jeg ut sånn
i siste liten at jeg skulle strikke en varm og god hals - heldigvis strikker jeg på pinne 9!
Har dere noe spennende på pinnene i kveld?

4 kommentarer:

  1. Fint bilde! Litt av en jobb.

    God helg til deg også!

    SvarSlett
  2. For et nydelig broderi :) Smått og fint :)
    Ha en kjempefin fredag :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. God fredag til deg også, Stine! Fint bilde. Er så imponert over dem som får til å brodere.

    Flott bilde i innlegge under!
    Kanskje jeg skal prøve meg på slike votter? De så supergode ut - og så flotte!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. For et nydelig brodert bilde! Fantastisk!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥